piątek, 16 listopada 2012

marzenia o 60kg

Witaj,

Jeśli chcesz schudnąć, a wciąż Ci się to nie udaje i przyrost masy ciała spędza Twój sen z powiek, powodując ciągła frustrację - mam dla Ciebie rozwiązanie, które połączy przyjemne z pożytecznym.
Otyłość jest jak wiadomo charakterystycznym problemem tak zwanego pierwszego świata i wielu analityków wiąże ten problem cywilizacyjny z bogaceniem się społeczeństwa. Nadmiernie wysoka stopa życia prowadzi w takich warunkach do nadmiernej konsumpcji, napędzanej w dodatku przez marketing, który kreuje kolejne produkty i manipuluje obrazami w ten, sposób abyśmy kupowali i konsumowali coraz to więcej.
Wyjście z tego zaklętego kręgu, które oferuję, jest o tyle proste, co genialne.
Ze swojej strony jestem człowiekiem zafascynowanym nauką. W tym roku rozpocząłem studia doktoranckie, jednak jestem dość biedny. Mówiąc otwarcie, zazwyczaj nie mam co jeść, a w śmietnikach nie tak często można coś znaleźć. Jeszcze ciężej znaleźć w obecnych warunkach godziwą pracę. Z resztą, osobiście już od kilku lat próbuję przytyć, niestety wciąż bezskutecznie. Jestem obrzydliwie chudy.
Jeśli masz problem z odchudzaniem, proponuję więc prostą transakcję polegającą na podzieleniu się ze mną środkami finansowymi, które pozwolą mi utrzymać się przy życiu, a Tobie pozwolą z większym rozmysłem dokonywać wydatków, możliwie ograniczając je do tych najbardziej potrzebnych.

Zapraszam do kontaktu!

3 komentarze:

  1. mozesz zjesc moje jedzenie - ale nie wszystko!!

    OdpowiedzUsuń
  2. oho,
    to jednak szczęście, że nie padłem w międzyczasie z głodu i doczekałem się.

    jesteśmy umówieni!
    będę się w każdym razie starał powściągać.

    OdpowiedzUsuń
  3. nadal trzymam za słowo, proszę o wyznaczenie daty i miejsca

    OdpowiedzUsuń