poniedziałek, 30 czerwca 2014

osobisty trener

Jako ekspert posiadający solidne doświadczenie i uznanie w praktykowanej branży, prowadzę zindywidualizowane doradztwo z zakresu marnowania życia. Jeśli masz dość pochłaniającego Cię marazmu i pragniesz w końcu odmienić swój los, posiadam bogaty repertuar ofert, porad i wskazówek, które niezawodnie zawiodą Cię do osiągnięcia celu. Nieważne jak zaawansowany/a jesteś w marnowaniu sobie życia, czy też może dopiero zastanawiasz się nad wstąpieniem na tą drogę – w każdym przypadku służę profesjonalną pomocą. Gwarantuję poufność, przyjazną atmosferę współpracy oraz szerokie spektrum możliwości degradacji.
Doskonałe efekty mojej pracy poświadcza poniższy blog oraz rekomendacje zadowolonych klientów:

„Dzięki Panu Leonowi odnalazłem swoje prawdziwe Ja. Teraz marnuję życie bez kompleksów”
Tomasz (27 l.), informatyk

„Serdecznie dziękuję za otworzenie mi oczu na ogrom możliwości. Dzięki Pana pomocy nauczyłam się marnować życie z niesłabnącą pasją.”
Kasia (21 l.), studentka

„Jak na usługi tej klasy (co najmniej europejskiej!), ceny Pana Leona są naprawdę przystępne. Polecam każdemu!”
Anna (34 l.), przedsiębiorca

„Okazało się, że nigdy nie jest za późno żeby zmarnować sobie życie.”
Zbigniew (52 l.), technik mechanik

Podejmij wyzwanie!
Nie czekaj – im szybsza decyzja, tym lepsze efekty!
Zapraszam do kontaktu i polecam marnowanie życia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz