sobota, 1 sierpnia 2015

rok w korpo

W korpo przesiaduję dokładnie od roku.
Przestały już mnie dziwić i onieśmielać estetyka biura, dwa monitory, regulowane krzesło oraz dostępne wyposażenie kuchni.
Prawie znaturalizowałem jedzenie obiadów wśród ludzi.
Tego lata zjadłem więcej lodów niż w ciągu ostatnich 5 lat.
Tego lata wydałem więcej w warzywniakach niż z pewnością przez ostatnie 2 lata.
Od kilku miesięcy zdarza mi się kupować masło.
W tym roku już kilka razy byłem w nawet kilku lokalach i zdarzało mi się zamówić 2 razy podczas wizyty.
Kupiłem okulary przeciwsłoneczne.
W tym roku pierwszy raz od 5 lat byłem u fryzjera.
Od roku pociągami TLK jeżdżę prawie tak samo często jak Regio.
Zdarza mi się szukać małych sklepów zamiast tylko najtańszych możliwości po dyskontach.
W końcu regularnie zajmuję się redystrybucją.
Od trzech miesięcy piszę konspekt potrzebny do otwarcia przewodu doktorskiego i mam tylko kilka chaotycznych stron

1 komentarz:

  1. Brawo! Trzymam kciuki (chodzi o doktorat) za Pana Leona! Trochę żal, że nie pochwalił się Pan swoim foto przed pójściem do fryzjera :D

    OdpowiedzUsuń